Arkkaadin ajatuskulma

Miten tehdä kiinteistöistä ja rakennushankkeista kiinnostavampia? Arkkaadin ajatuskulmasta löydät oivalluksia, ideoita ja konkreettisia vinkkejä kiinteistö- ja rakennusalan markkinointiin.

Ajatuskulmassa saat käytännönläheistä tietoa siitä, miten viestintä, brändäys ja visuaaliset ratkaisut voivat tehdä tiloista houkuttelevampia, vauhdittaa myyntiä ja parantaa asiakaskokemusta.

Liikelahjat, joita ei jätetä laatikkoon – näin annat arvoa, et krääsää

Miten vältät krääsän ja annat liikelahjan, joka oikeasti ilahduttaa, tukee brändiäsi ja jää käyttöön? Entä milloin lahja kannattaa antaa – ja mitä sen tulisi maksaa? Lue oppaastamme käytännön ideat ja fiksut ratkaisut erottuviin liikelahjoihin.

Lue lisää
Rakennusalan markkinointi Siiri Nolvi Rakennusalan markkinointi Siiri Nolvi

Insinööritoimiston markkinoinnin jatko-opas – näin viet markkinointisi seuraavalle tasolle

Olet saanut perusasiat kuntoon – mutta mitä seuraavaksi? Miten insinööritoimisto voi kehittää markkinointiaan ilman suuria resursseja? Tämä opas auttaa viemään markkinoinnin seuraavalle tasolle säännöllisillä rutiineilla, asiantuntijasisällöillä ja kevyillä mainoskampanjoilla. Lue lisää ja ota seuraavat askeleet tehokkaasti!

Lue lisää
Toimitilamarkkinointi Siiri Nolvi Toimitilamarkkinointi Siiri Nolvi

Toimitilojen markkinointi ja päätöksenteko – kuinka herätät kiinnostuksen ja saat asiakkaat sitoutumaan?

Asiakas ei tee toimitilan vuokrauspäätöstä vain neliöiden perusteella – visuaalisuus, tarinankerronta ja tunteet vaikuttavat valintaan merkittävästi. Miten herätät oikeat mielikuvat ja rakennat kiinnostuksen jo ennen yhteydenottoa? Lue oppaastamme tehokkaat keinot, joilla parannat tilojesi houkuttelevuutta ja vuokrausnopeutta!

Lue lisää
Rakennusalan markkinointi Siiri Nolvi Rakennusalan markkinointi Siiri Nolvi

B2B-sisältömarkkinointi insinööritoimistoille – mistä ja miten kirjoittaa?

Miten insinööritoimisto voi erottua kilpailijoista ja houkutella oikeat asiakkaat? B2B-sisältömarkkinointi on tehokas keino rakentaa asiantuntijuutta, mutta teknisten aiheiden on oltava myös kiinnostavia ja helposti ymmärrettäviä. Lue oppaastamme, mistä ja miten kannattaa kirjoittaa saadaksesi tuloksia!

Lue lisää
Rakennusalan markkinointi Siiri Nolvi Rakennusalan markkinointi Siiri Nolvi

Referenssitarinat insinööritoimistolle – näin hyödynnät asiakascaseja markkinoinnissa

Mitä muut sanovat yrityksestäsi ja työstänne? Potentiaaliset asiakkaat luottavat enemmän toisten kokemuksiin kuin itsekehuun. Hyvin laadittu referenssitarina tekee projekteistasi vakuuttavia ja todistaa, että sinuun voi luottaa. Lue oppaastamme, miten kirjoitat vaikuttavia asiakastarinoita, jotka tukevat myyntiä ja markkinointia!

Lue lisää
Kauppakeskusmarkkinointi Siiri Nolvi Kauppakeskusmarkkinointi Siiri Nolvi

Tyhjien liiketilojen hyödyntäminen – innovatiiviset ratkaisut ja pop-up-konseptit

Tyhjä liiketila ei ole pelkkä kulu – se on mahdollisuus. Miten muuttaa passiivinen tila vetovoimaiseksi, elämykselliseksi ja kaupallisesti hyödylliseksi? Lue oppaastamme luovat ja kannattavat ratkaisut, joilla tyhjät tilat palvelevat asiakkaita, tukevat brändiä ja jopa lisäävät kiinteistön arvoa!

Lue lisää
Toimitilamarkkinointi Siiri Nolvi Toimitilamarkkinointi Siiri Nolvi

Toimitilojen markkinointistrategia – Näin rakennat pitkäjänteisen ja tuloksellisen strategian

Miten markkinointistrategia ja markkinointisuunnitelma eroavat toisistaan? Strategia määrittää, mitä tavoitellaan ja miksi, kun taas suunnitelma kertoo, miten tavoitteet saavutetaan. Mutta miten rakennat strategian, joka erottaa toimitilasi kilpailijoista ja tukee pitkäjänteistä markkinointia? Lue oppaastamme, miten luot selkeän strategian, määrität oikeat kohderyhmät ja rakennat vahvan brändimielikuvan!

Lue lisää
Toimitilamarkkinointi Siiri Nolvi Toimitilamarkkinointi Siiri Nolvi

Toimitilojen markkinointisuunnitelma – Näin teet tavoitteellista ja tehokasta toimitilamarkkinointia

Ilman selkeää markkinointisuunnitelmaa toimitilojen markkinointi voi olla tehotonta ja hajanaista. Miten varmistat, että jokainen toimenpide tukee liiketoiminnan tavoitteita ja tuo oikeita asiakkaita? Lue oppaastamme, miten rakennat strategisen ja käytännönläheisen markkinointisuunnitelman, joka tuottaa mitattavia tuloksia!

Lue lisää