Kauppakeskusten markkinointi

Markkinointia, joka tuo asiakasvirtaa ja vahvistaa brändiäsi

Kauppakeskuksen menestys ei synny pelkästään hyvistä liikkeistä. Se vaatii strategista markkinointia, tunnistettavan brändin ja vaikuttavia asiakaskokemuksia.

Autamme kauppakeskuksia houkuttelemaan asiakkaita, sitouttamaan vuokralaisia ja luomaan erottuvaa markkinointia, joka tukee myyntiä ja vahvistaa keskuksen vetovoimaa.

  • Kauppakeskuksen viestintä vaikuttaa suoraan niin asiakasvirtoihin kuin vuokralaisten tyytyväisyyteen. Selkeä, kiinnostava ja brändin mukainen sisältö tekee keskuksesta houkuttelevan ja auttaa viestimään tärkeistä asioista tehokkaasti.

    • Kauppakeskuksen hakukoneoptimoidut verkkosivutekstit

    • Liiketilailmoitukset ja vuokralaismarkkinointi

    • Uutiskirjeet, asiakasviestintä ja tapahtumaviestintä

    • Opasteiden, aulanäyttöjen ja julkisten tiedotteiden tekstit

    • Somejulkaisut ja kampanjatekstit

    • Referenssitarinat ja kauppakeskuksen kehittämisestä kertovat artikkelit

  • Kauppakeskuksessa visuaalisuus on avainasemassa niin mainonnassa kuin opastuksessa. Houkuttelevat grafiikat, selkeät infopisteet ja näyttävä brändäys tekevät keskuksesta miellyttävämmän sekä asiakkaille että vuokralaisille.

    • Kampanjamateriaalit, julisteet ja somegrafiikat

    • Vuokralaisten opasmateriaalit ja infografiikat

    • Aulanäyttöjen ja digitaalisten mainostaulujen sisällöt

    • Liiketilojen pohjakartat ja asiakasopasteet

    • Brändätyt materiaalit, jotka tukevat kauppakeskuksen identiteettiä

  • Tapahtumat ja asiakasaktivoinnit lisäävät kauppakeskuksen vetovoimaa ja sitouttavat asiakkaita. Suunnittelemme ja toteutamme kevyitä tapahtumia, jotka sopivat kauppakeskuksen brändiin ja tavoitteisiin.

    • Tapahtumien ideointi ja konseptisuunnittelu

    • Kampanjat ja tapahtumaviestintä (sosiaalinen media, uutiskirjeet, verkkosivut)

    • Asiakasaktivointien suunnittelu ja visuaalinen ilme

    • Pienimuotoinen tapahtumatuotanto (materiaalit, koordinointi, ohjelma)

    • Vuokralaisyhteistyön tukeminen tapahtumissa

    • Liiketilojen ja pop-up-alueiden markkinointi

  • Kauppakeskuksen markkinoinnin on oltava systemaattista ja kohdennettua, jotta se tavoittaa oikeat asiakkaat. Hyvin suunnitellut digikampanjat, someviestintä ja asiakasviestintä varmistavat keskuksen jatkuvan näkyvyyden ja houkuttelevuuden.

    • Somekanavien sisällön suunnittelu ja hallinta

    • Kohdennetut mainoskampanjat

    • Uutiskirjeet ja asiakasviestintä

    • Markkinointikampanjoiden ja sesonkisuunnitelmien ideointi

    • Sisältökalenterit ja strateginen markkinointisuunnitelma

    • Brändin ja markkinointiviestien kehittäminen

  • Tiedätkö, mitä asiakkaasi todella ajattelevat kauppakeskuksestasi? Ymmärrys kävijöiden tarpeista ja odotuksista auttaa kehittämään palveluita, markkinointia ja asiakaskokemusta entistä paremmaksi.

    Anna meidän jalkautua kauppakeskukseesi tekemään asiakashaastatteluja suoraan paikan päällä. Kyselyiden avulla saadaan arvokasta tietoa esimerkiksi siitä, mikä saa asiakkaat palaamaan, mitkä palvelut kaipaavat kehitystä ja miten markkinointia voisi tehostaa.

    Haastattelujen jälkeen koostamme kerätyn datan selkeään raporttiin, josta saat konkreettisia oivalluksia päätöksenteon tueksi.

    • Asiakashaastattelut paikan päällä kauppakeskuksessa

    • Kohdennetut kysymykset markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämiseksi

    • Datasta koostettu selkeä raportti ja visuaaliset yhteenvedot

    • Konkreettiset kehitysehdotukset ja markkinointivinkit

    • Yhdistelmän asiakasnäkemyksiä ja kävijädataa päätöksenteon tueksi

Lisää kauppakeskuksesi houkuttelevuutta ja asiakasvirtaa

〰️

Lisää kauppakeskuksesi houkuttelevuutta ja asiakasvirtaa 〰️

Tee kauppakeskuksestasi houkutteleva sekä asiakkaille että vuokralaisille.

Kauppakeskuksen brändi ei synny itsestään, mutta miten varmistat, että asiakkaat valitsevat juuri sinun keskuksesi ostos- ja ajanviettopaikakseen? Kilpailu asiakkaiden huomiosta on kovempaa kuin koskaan, ja näkyvyyden lisäksi tarvitaan vaikuttavia kampanjoita, kiinnostavia tapahtumia ja vahvaa vuokralaisviestintää.

Onnistunut markkinointi tuo asiakasvirtaa ja auttaa kauppakeskusta erottumaan kilpailijoista. Kohdennettu mainonta, erottuvat visuaaliset materiaalit ja selkeä viestintä vahvistavat keskuksen tunnettuutta ja vetovoimaa. Opasteet, aulanäytöt ja digikampanjat eivät ainoastaan ohjaa asiakkaita, vaan tekevät heidän asioinnistaan sujuvaa ja miellyttävää.

Haluatko kasvattaa kauppakeskuksesi tunnettuutta ja asiakasvirtaa? Ota yhteyttä, niin suunnitellaan tehokas markkinointiratkaisu yhdessä!

Sisätilan avoin lasikattoinen ostoskeskus, jossa on kirsikankukkia, penkkejä ja ihmisiä.

Inspiroidu näistä

Miten voisimme olla avuksi?