
Kauppakeskusten markkinointi
Markkinointia, joka tuo asiakasvirtaa ja vahvistaa brändiäsi
Kauppakeskuksen menestys ei synny pelkästään hyvistä liikkeistä. Se vaatii strategista markkinointia, tunnistettavan brändin ja vaikuttavia asiakaskokemuksia.
Autamme kauppakeskuksia houkuttelemaan asiakkaita, sitouttamaan vuokralaisia ja luomaan erottuvaa markkinointia, joka tukee myyntiä ja vahvistaa keskuksen vetovoimaa.
-
Kauppakeskuksen viestintä vaikuttaa suoraan niin asiakasvirtoihin kuin vuokralaisten tyytyväisyyteen. Selkeä, kiinnostava ja brändin mukainen sisältö tekee keskuksesta houkuttelevan ja auttaa viestimään tärkeistä asioista tehokkaasti.
Kauppakeskuksen hakukoneoptimoidut verkkosivutekstit
Liiketilailmoitukset ja vuokralaismarkkinointi
Uutiskirjeet, asiakasviestintä ja tapahtumaviestintä
Opasteiden, aulanäyttöjen ja julkisten tiedotteiden tekstit
Somejulkaisut ja kampanjatekstit
Referenssitarinat ja kauppakeskuksen kehittämisestä kertovat artikkelit
-
Kauppakeskuksessa visuaalisuus on avainasemassa niin mainonnassa kuin opastuksessa. Houkuttelevat grafiikat, selkeät infopisteet ja näyttävä brändäys tekevät keskuksesta miellyttävämmän sekä asiakkaille että vuokralaisille.
Kampanjamateriaalit, julisteet ja somegrafiikat
Vuokralaisten opasmateriaalit ja infografiikat
Aulanäyttöjen ja digitaalisten mainostaulujen sisällöt
Liiketilojen pohjakartat ja asiakasopasteet
Brändätyt materiaalit, jotka tukevat kauppakeskuksen identiteettiä
-
Tapahtumat ja asiakasaktivoinnit lisäävät kauppakeskuksen vetovoimaa ja sitouttavat asiakkaita. Suunnittelemme ja toteutamme kevyitä tapahtumia, jotka sopivat kauppakeskuksen brändiin ja tavoitteisiin.
Tapahtumien ideointi ja konseptisuunnittelu
Kampanjat ja tapahtumaviestintä (sosiaalinen media, uutiskirjeet, verkkosivut)
Asiakasaktivointien suunnittelu ja visuaalinen ilme
Pienimuotoinen tapahtumatuotanto (materiaalit, koordinointi, ohjelma)
Vuokralaisyhteistyön tukeminen tapahtumissa
Liiketilojen ja pop-up-alueiden markkinointi
-
Kauppakeskuksen markkinoinnin on oltava systemaattista ja kohdennettua, jotta se tavoittaa oikeat asiakkaat. Hyvin suunnitellut digikampanjat, someviestintä ja asiakasviestintä varmistavat keskuksen jatkuvan näkyvyyden ja houkuttelevuuden.
Somekanavien sisällön suunnittelu ja hallinta
Kohdennetut mainoskampanjat
Uutiskirjeet ja asiakasviestintä
Markkinointikampanjoiden ja sesonkisuunnitelmien ideointi
Sisältökalenterit ja strateginen markkinointisuunnitelma
Brändin ja markkinointiviestien kehittäminen
-
Tiedätkö, mitä asiakkaasi todella ajattelevat kauppakeskuksestasi? Ymmärrys kävijöiden tarpeista ja odotuksista auttaa kehittämään palveluita, markkinointia ja asiakaskokemusta entistä paremmaksi.
Anna meidän jalkautua kauppakeskukseesi tekemään asiakashaastatteluja suoraan paikan päällä. Kyselyiden avulla saadaan arvokasta tietoa esimerkiksi siitä, mikä saa asiakkaat palaamaan, mitkä palvelut kaipaavat kehitystä ja miten markkinointia voisi tehostaa.
Haastattelujen jälkeen koostamme kerätyn datan selkeään raporttiin, josta saat konkreettisia oivalluksia päätöksenteon tueksi.
Asiakashaastattelut paikan päällä kauppakeskuksessa
Kohdennetut kysymykset markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämiseksi
Datasta koostettu selkeä raportti ja visuaaliset yhteenvedot
Konkreettiset kehitysehdotukset ja markkinointivinkit
Yhdistelmän asiakasnäkemyksiä ja kävijädataa päätöksenteon tueksi
Lisää kauppakeskuksesi houkuttelevuutta ja asiakasvirtaa
〰️
Lisää kauppakeskuksesi houkuttelevuutta ja asiakasvirtaa 〰️
Tee kauppakeskuksestasi houkutteleva sekä asiakkaille että vuokralaisille.
Kauppakeskuksen brändi ei synny itsestään, mutta miten varmistat, että asiakkaat valitsevat juuri sinun keskuksesi ostos- ja ajanviettopaikakseen? Kilpailu asiakkaiden huomiosta on kovempaa kuin koskaan, ja näkyvyyden lisäksi tarvitaan vaikuttavia kampanjoita, kiinnostavia tapahtumia ja vahvaa vuokralaisviestintää.
Onnistunut markkinointi tuo asiakasvirtaa ja auttaa kauppakeskusta erottumaan kilpailijoista. Kohdennettu mainonta, erottuvat visuaaliset materiaalit ja selkeä viestintä vahvistavat keskuksen tunnettuutta ja vetovoimaa. Opasteet, aulanäytöt ja digikampanjat eivät ainoastaan ohjaa asiakkaita, vaan tekevät heidän asioinnistaan sujuvaa ja miellyttävää.
Haluatko kasvattaa kauppakeskuksesi tunnettuutta ja asiakasvirtaa? Ota yhteyttä, niin suunnitellaan tehokas markkinointiratkaisu yhdessä!
Inspiroidu näistä
