Kauppakeskusten markkinointi

Markkinointia, joka tuo asiakasvirtaa ja vahvistaa brändiäsi

Kauppakeskuksen menestys ei synny pelkästään hyvistä liikkeistä. Se vaatii strategista markkinointia, tunnistettavan brändin ja vaikuttavia asiakaskokemuksia.

Autamme kauppakeskuksia houkuttelemaan asiakkaita, sitouttamaan vuokralaisia ja luomaan erottuvaa markkinointia, joka tukee myyntiä ja vahvistaa keskuksen vetovoimaa.

  • Kauppakeskuksen viestintä vaikuttaa suoraan niin asiakasvirtoihin kuin vuokralaisten tyytyväisyyteen. Selkeä, kiinnostava ja brändin mukainen sisältö tekee keskuksesta houkuttelevan ja auttaa viestimään tärkeistä asioista tehokkaasti.

    • Kauppakeskuksen hakukoneoptimoidut verkkosivutekstit

    • Liiketilailmoitukset ja vuokralaismarkkinointi

    • Uutiskirjeet, asiakasviestintä ja tapahtumaviestintä

    • Opasteiden, aulanäyttöjen ja julkisten tiedotteiden tekstit

    • Somejulkaisut ja kampanjatekstit

    • Referenssitarinat ja kauppakeskuksen kehittämisestä kertovat artikkelit

  • Kauppakeskuksessa visuaalisuus on avainasemassa niin mainonnassa kuin opastuksessa. Houkuttelevat grafiikat, selkeät infopisteet ja näyttävä brändäys tekevät keskuksesta miellyttävämmän sekä asiakkaille että vuokralaisille.

    • Kampanjamateriaalit, julisteet ja somegrafiikat

    • Vuokralaisten opasmateriaalit ja infografiikat

    • Aulanäyttöjen ja digitaalisten mainostaulujen sisällöt

    • Liiketilojen pohjakartat ja asiakasopasteet

    • Brändätyt materiaalit, jotka tukevat kauppakeskuksen identiteettiä

  • Tapahtumat ja asiakasaktivoinnit lisäävät kauppakeskuksen vetovoimaa ja sitouttavat asiakkaita. Suunnittelemme ja toteutamme kevyitä tapahtumia, jotka sopivat kauppakeskuksen brändiin ja tavoitteisiin.

    • Tapahtumien ideointi ja konseptisuunnittelu

    • Kampanjat ja tapahtumaviestintä (sosiaalinen media, uutiskirjeet, verkkosivut)

    • Asiakasaktivointien suunnittelu ja visuaalinen ilme

    • Pienimuotoinen tapahtumatuotanto (materiaalit, koordinointi, ohjelma)

    • Vuokralaisyhteistyön tukeminen tapahtumissa

    • Liiketilojen ja pop-up-alueiden markkinointi

  • Kauppakeskuksen markkinoinnin on oltava systemaattista ja kohdennettua, jotta se tavoittaa oikeat asiakkaat. Hyvin suunnitellut digikampanjat, someviestintä ja asiakasviestintä varmistavat keskuksen jatkuvan näkyvyyden ja houkuttelevuuden.

    • Somekanavien sisällön suunnittelu ja hallinta

    • Kohdennetut mainoskampanjat

    • Uutiskirjeet ja asiakasviestintä

    • Markkinointikampanjoiden ja sesonkisuunnitelmien ideointi

    • Sisältökalenterit ja strateginen markkinointisuunnitelma

    • Brändin ja markkinointiviestien kehittäminen

  • Tiedätkö, mitä asiakkaasi todella ajattelevat kauppakeskuksestasi? Ymmärrys kävijöiden tarpeista ja odotuksista auttaa kehittämään palveluita, markkinointia ja asiakaskokemusta entistä paremmaksi.

    Anna meidän jalkautua kauppakeskukseesi tekemään asiakashaastatteluja suoraan paikan päällä. Kyselyiden avulla saadaan arvokasta tietoa esimerkiksi siitä, mikä saa asiakkaat palaamaan, mitkä palvelut kaipaavat kehitystä ja miten markkinointia voisi tehostaa.

    Haastattelujen jälkeen koostamme kerätyn datan selkeään raporttiin, josta saat konkreettisia oivalluksia päätöksenteon tueksi.

    • Asiakashaastattelut paikan päällä kauppakeskuksessa

    • Kohdennetut kysymykset markkinoinnin ja asiakaskokemuksen kehittämiseksi

    • Datasta koostettu selkeä raportti ja visuaaliset yhteenvedot

    • Konkreettiset kehitysehdotukset ja markkinointivinkit

    • Yhdistelmän asiakasnäkemyksiä ja kävijädataa päätöksenteon tueksi

Lisää kauppakeskuksesi houkuttelevuutta ja asiakasvirtaa

〰️

Lisää kauppakeskuksesi houkuttelevuutta ja asiakasvirtaa 〰️

Tee kauppakeskuksestasi houkutteleva sekä asiakkaille että vuokralaisille.

Kauppakeskuksen brändi ei synny itsestään, mutta miten varmistat, että asiakkaat valitsevat juuri sinun keskuksesi ostos- ja ajanviettopaikakseen? Kilpailu asiakkaiden huomiosta on kovempaa kuin koskaan, ja näkyvyyden lisäksi tarvitaan vaikuttavia kampanjoita, kiinnostavia tapahtumia ja vahvaa vuokralaisviestintää.

Onnistunut markkinointi tuo asiakasvirtaa ja auttaa kauppakeskusta erottumaan kilpailijoista. Kohdennettu mainonta, erottuvat visuaaliset materiaalit ja selkeä viestintä vahvistavat keskuksen tunnettuutta ja vetovoimaa. Opasteet, aulanäytöt ja digikampanjat eivät ainoastaan ohjaa asiakkaita, vaan tekevät heidän asioinnistaan sujuvaa ja miellyttävää.

Haluatko kasvattaa kauppakeskuksesi tunnettuutta ja asiakasvirtaa? Ota yhteyttä, niin suunnitellaan tehokas markkinointiratkaisu yhdessä!

Sisätilan avoin lasikattoinen ostoskeskus, jossa on kirsikankukkia, penkkejä ja ihmisiä.

Inspiroidu näistä

  • - Vilma Tolonen, Markkinointi & viestintä, IdeaStructura Oy

    " Yhteistyömme alusta lähtien Siiri on tuottanut meille lehti-ilmoituksia, esitteitä, PowerPoint-materiaaleja, erilaisia muokattavia mallipohjia ja paljon muuta. Siiristä onkin tullut luottoyhteistyökumppanimme.

    Työpyyntöihimme reagointi on aina ketterää, ja saamme aina useita vaihtoehtoja kommentoitavaksi. Töiden esittelytapa on todella havainnollistava asiakkaan näkökulmasta, mikä tekee materiaalien käytännön hahmottamisesta helppoa.

    En voi muuta kuin suositella Siiriä lämpimästi!

  • - Entinen kollega, kiinteistösijoitusyhtiö

    “ I had the privilege to work with Siiri on the same team for two years.

    She is a true team player filled with positive energy. She is a multi-talented person with a strong can-do attitude.

    She is a very creative person always bringing a bunch of new great ideas to the table. Siiri simply inspires everyone around her. ”

  • - Asiakas, yrityskuvaus

    " Siirin kanssa valokuvien ottaminen sujuu kuin tanssi! Siiri hoitaa koko prosessin ammattitaidolla alusta loppuun. Olin ilahtunut saadessani hyvät vinkit kuvaukseen valmistautumiseen.

    Kuvaushetkessä tunnelma oli rento ja välitön ja oli helppo rentoutua kameran edessä. Kuvattavana pystyin hyvin luottamaan Siirin hyvään ohjaukseen. Siiri sai kuvissa parhaat puoleni esiin ja loi upeita ja monikäyttöisiä kuvia nopeassa ajassa. Iso plussa myös ketterästä tavasta välittää valmiit kuvat asiakkaalle.

    Ehdottomasti hyödynnän Siirin valokuvauspalveluita myös jatkossa! "

  • - Entinen kollega & esihenkilö, tekoäly- ja teknologiatapahtuma

    “ Siiri is an exceptionally talented professional with a strong can-do-attitude, strategical vision and motivational team influence. She is a naturally creative leader who takes strong ownership of the team's success, grows her own competences to reach the set goals and does her exceedingly good job with great quality and passion - everytime.

    I have worked with Siiri for two years now, one year having her as my colleague and one year having her report directly to me. I have the most loyal trust towards Siiri and she deserves my highest respect and recommendation as an expert, colleague and a friend. Siiri is truly a one of a kind talent and if you ever get to work with her, you are lucky. ”

  • - Entinen kollega, rekrytointialan yritys

    Passionate, innovative, goal-oriented and a positive member of our organisation. 🌟

    Siiri is hands down an amazing colleague and the go-to friend when you are in the need of intelligent conversations, new ideas...you name it! “

  • - Entinen esihenkilö, rekrytointialan yritys

    Positiivinen energia ja kupliva nauru ovat Siirin tunnusmerkkejä, joista saamme iloita joka viikko.

    Hän on todella joustava ja auttavainen, mutta samalla kunnianhimoinen. Hän oli pidetty kollega ja arvostettu työntekijä. "

  • - Entinen tiimiläinen yhteisessä projektissa

    “ Siiri had many great ideas during our mutual project and her organizational skills were outstanding. She guided us with marketing planning and exceeded expectations in visual communication.

    I would definitely recommend her in future for various marketing, social media and visual communication roles.

Miten voisimme olla avuksi?