Arkkaadin nimi juontuu arkadiasta, joka on kautta historian symboloinut toimivia, tasapainoisia ja ihmisille suunniteltuja ympäristöjä. Antiikin Kreikassa se edusti luonnon ja rakennetun maailman harmoniaa – ajatusta, jossa tilat eivät ole vain seiniä ja neliöitä, vaan osa suurempaa kokonaisuutta.

Tämä ajatus ohjaa myös Arkkaadin toimintaa. Autamme tekemään tiloista ja hankkeista houkuttelevia, jotta ne löytävät oikean yleisönsä ja tulevat osaksi elävää ympäristöä.

Nimi kuvastaa paitsi rakenteiden suunnitelmallisuutta, myös joustavuutta ja inhimillisyyttä – tiloja ja hankkeita, jotka palvelevat sekä käyttäjiään että ympäröivää kaupunkia.

Arkkaadin tarina

Toimitilojen ja rakennusalan viestintää ja markkinointia tehdään usein isosti – eikä syyttä. Hankkeet ovat kalliita, monivaiheisia ja täynnä yksityiskohtia. Kaiken ei kuitenkaan tarvitse olla suurta ollakseen toimivaa.

Moni alan toimija on kaivannut markkinointiin jotakin kevyttä ja ketterää: ei pelkkää geneeristä perustekemistä, mutta ei myöskään kuukausien kampanjasuunnittelua, suurta budjettia tai raskasta prosessia.

Arkkaadi syntyi vastaamaan juuri tähän tarpeeseen.

Me yhdistämme liiketoimintalähtöisen ajattelun, visuaalisen suunnittelun ja suoran toteutuksen niin, että markkinointi tukee oikeasti sitä, mitä ollaan tekemässä: tilojen täyttämistä, hankkeiden etenemistä, asiakkaiden ilahduttamista tai viestin perillemenoa.

Oli kyseessä vuokraus, myynti, rakentaminen tai kehitystyö, teemme markkinoinnista juuri niin suoraviivaista kuin sen pitääkin olla - ilman, että vaikutus jää vajaaksi.

Arkkaadi on kumppanisi silloin, kun haluat tuloksia ilman turhaa mutkikkuutta.

Arkkaadin perustaja Siiri Nolvi seisoo ulkona auringonpaisteessa, taustalla sumeita puita ja rakennuksia.

Tutustu Arkkaadin perustajaan

Siiri Nolvi on markkinoinnin ja brändäyksen ammattilainen, joka yhdistää strategisen ajattelun, visuaalisen suunnittelun ja selkeän viestinnän vaikuttaviksi kokonaisuuksiksi. Hänellä on laaja kokemus eri toimialoilta, ja viimeiset kuusi vuotta hän on keskittynyt erityisesti kiinteistö- ja toimitilamarkkinointiin Suomen johtavilla kiinteistösijoitusyhtiöillä, Spondalla ja Antiloopilla. Näissä rooleissa Siiri on syventynyt siihen, miten tehokas markkinointi tukee vuokrausta, hankekehitystä ja kiinteistöjen brändäystä – ei pelkästään esitteinä ja ilmoituksina, vaan vaikuttavana kokonaisuutena, joka puhuttelee oikeita ihmisiä.

Arkkaadi syntyi tarpeesta tehdä tilojen ja rakennushankkeiden markkinoinnista ketterämpää ja kohdennetumpaa. Siiri ymmärtää, miten tilat ja projektit saadaan erottumaan kilpailusta, miten niiden vahvuudet tuodaan esiin visuaalisesti ja miten viestitään tehokkaasti eri kanavissa. Hänen osaamisensa kattaa kiinteistöbrändäyksen, markkinointimateriaalien ja verkkosisältöjen suunnittelun sekä asiakasviestinnän ja vuokrauksen tuen.

Siirin opinnot Jyväskylän Yliopistossa, tausta markkinointikonsulttina ja monipuolisissa brändinhallinnan tehtävissä antavat vankan pohjan sille, että Arkkaadi pystyy tarjoamaan asiakkailleen selkeitä, visuaalisesti vaikuttavia ja myyntiä tukevia markkinointiratkaisuja.

Ollaan yhteydessä

Tehdäänkö yhteistyötä? Jätä lyhyesti tietoa tarpeistasi, niin palaamme pian asiaan. Odotamme yhteydenottoasi!